söndag 29 november 2009

Voddler – gratis film




Jag har lyckat komma över Voddlers betaversion. Det innebär att jag kan se film via datorn gratis. Precis som med Spotify, som jag också har gratis, så får jag samtidigt reklam. Med Voddler är det dessutom samtidigt så att jag alltid delar med mig av mitt diskutrymme (10GB) då jag är uppkopplad mot Internet oavsett om jag tittar på film. Detta kan eventuellt innebära konsekvenser. Voddler är två program, en för filmen och en för distributionen. Distributionsprogrammet VoddlerNet skall gå att stänga av. När man använder Voddler så skall man veta att musstöd saknas och att man kan bara styra programmet via tangentbordet som fungerar men inte är så smidigt. Det finns ännu bara c:a 500 titlar men det ökar successivt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar