måndag 4 januari 2010

Min nya leksak – Iphone mobile


Utöver alla nyttigheter så är min iPhone också en leksak som passar mig som är ganska barnslig. Här är några exempel:
- Spela piano
- Rita gubbar
- Spela tärning, bilspel, flygspel, flipper, schack, labyrint
- Kasta smörgås
- Simulera att dricka ur glas, att göra popcorn, att elraka sig
- Använda som förstoringsglas
- Prata med en hamster som härmar vad du säger
- Sjung en känd bit och du får troligen möjlighet att höra den som den ska låta på riktigt eller skriv bitens namn t.ex One love och du kan lyssna på den (programmet heter Midomi)
- Många program är gratis och många kostar 7 kronor eller mer.
Efter ett par veckors användning av min iPhone 3GS har jag ett hundratal spel. Mobilens minne på 32GB är utnyttjat väldigt lite men det lär väl gå åt till foto och video.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar