lördag 5 november 2011

Medgång och motgång

I onsdags hade jag dataföreläsning i Seniorernas hus i Karlstad. Det blev succé. Högt ställda förväntningar överträffades. 150 personer togs in i lokalen där det bara fick vara 120 personer och ändå fick många tyvärr vända. Jag lovade komma tillbaka i januari och upprepa föreläsningen. Det blev bra press i de lokala tidningarna. Hemvägen tog jag via Stockholm för att titta på en portabel högtalaranläggning och besöka Seniornets kansli. På E4an i södra Stockholm blir jag påkörd bakifrån så illa att min bil blir skrot men själv klarar jag mig utan en skråma.

3 kommentarer:

  1. Hoppas att nacken klarade sig...alltså ingen whiplash-skada.

    SvaraRadera
  2. Oj, så glad att du klarade sig. Vilken fint arbete du gjörde för SeniorNet i Karlstad.

    SvaraRadera
  3. Hej !
    synd att inte få åka med i din eleganta saab Hoppas det blir saab igen.

    SvaraRadera