fredag 19 augusti 2011

Vad kan jag göra med en dator?

”Vad kan jag göra med en dator” är temat på en föreläsning jag håller för seniorer i SeniorNets namn. Nu närmast hålls denna föreläsning i Jönköping, Strängnäs och Karlstad. Senare står Kalmar, Tranås och Alingsås på tur. Föreläsningen har tidigare hållits i Eskilstuna, Västerås, Linköping och Oxelösund. Företrädesvis hålls föreläsningen i städer som inte redan har en SeniorNetklubb varvid en sådan oftast efteråt startas. SeniorNets verksamhet kan du läsa om på www.seniornet.se
Just nu så håller jag på att sjunga upp mig inför föreläsningen i Jönköping den 14 september i salen Fokus i Jönköpings stadsbibliotek.
Trots att det bara är några månader sedan förra föreläsningen så är det flera förändringar som inträffat och kräver ändring i mitt manus. Det går undan i datorvärlden.

1 kommentar: