torsdag 3 april 2014

Senioritet

Senioritet en egenskap i kombination med affärskunskap som premieras högt vid lönesättning i IT-branschen enligt dagens nummer av Computer Sweden. Men vad är senioritet? Högre rang av erfarenhet och ålder? Som Senior, starkt verksam inom SeniorNet  i Sverige var ändå ordet senoritet nytt för mig. Men nu fattar jag - tror jag.
Ett gott exempel är SeniorNet Swedens kanslichef Maria Homman som verkligen har många strängar på sin lyra. Utöver goda kunskaper inom IT, affärsverksamhet  och redovisning så har hon även stilistiska, grafiska och konstnärliga strängar på sin lyra. Och är till åldern även senior. Passar bra för SeniorNet!

2 kommentarer:

  1. Hej, mitt namn är jag Mrs Helen jag bor i Sverige jag ansökte om ett lån på 100,000Usd några veckor sedan från en bluff låtsas vara ett lån långivare, de slita mig summan av 2000Usd och de sprang ifrån mig och jag var helt ihop i livet lyckligtvis en god vän till min från Norge Mrs Lucy Parker vittna om hur hon räddades från en Gud sände lån långivare som rädda henne och gav henne lånebeloppet 20,000Usd så hon gav e-post (albert_rogerinvestment@hotmail.com) jag kontaktade honom också att han gjorde en bra sak för mig och min familj och lånade mig lånebeloppet 200,000Usd han är verklig och Gud kommer att välsigna honom så gör ditt bästa och ska kontakta honom på albert_rogerinvestment@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Hej, mitt namn är jag Mrs Helen jag bor i Sverige jag ansökte om ett lån på 100,000Usd några veckor sedan från en bluff låtsas vara ett lån långivare, de slita mig summan av 2000Usd och de sprang ifrån mig och jag var helt ihop i livet lyckligtvis en god vän till min från Norge Mrs Lucy Parker vittna om hur hon räddades från en Gud sände lån långivare som rädda henne och gav henne lånebeloppet 20,000Usd så hon gav e-post (albert_rogerinvestment@hotmail.com) jag kontaktade honom också att han gjorde en bra sak för mig och min familj och lånade mig lånebeloppet 200,000Usd han är verklig och Gud kommer att välsigna honom så gör ditt bästa och ska kontakta honom på albert_rogerinvestment@hotmail.com

    SvaraRadera